Monday morning

 
Alltså ååh vad det är mysigt att gå upp på morgonen, sätta sig på balkongen och käka frukost i solen för att sedan gå in och lägga sig en stund till. Önskar satt sommarlovet ALDRIG tog slut men på samma gång vill jag ju att trean ska komma igång så jag kan få ta studenten... 
 
Idag ska jag och Linn upp till ridklubben och rida lite. Linn vill hoppa så jag kanske hakar på! Hittade en kul markarbetesövning som jag vill testa, den skall tydligen vara väldigt lösgörande så att kombinera den med ett litet dressyrpass är inte helt fel. Vi får se va jag hittar på! 
 
Nu ska jag byta om, och sedan ta mig till stallet! Vi hörs senare :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba <3

Finns det en chans att du kan lägga upp övningen här på bloggen? Jag har letat massor efter en BRA markarbetsövning som inte bara är upphöjda bommar och studs.. Hahah nej men det skulle vara kul om du kunde lägga upp den :)
Kram

Svar: Visst! Gör det under veckan ;)
Fanny Kargede

2013-07-22 @ 18:33:47
URL: http://Ebbahfv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0