Gomorron

 
Halloj! 
 
ÄNNU en superfin dag! Detta måste vara en av de finaste sommrarna på länge alltså... Too bad att jag inte kan ligga och sola utan att få allergianfall typ, jag har varit extremt känslig iår, och speciellt nu när jag fortfarande är lite förkyld... Helt värdelöst! Kan bara vara vid havet typ, där det inte är massa gräs, haha. Så ja, jag är vit som ett spöke... 
 
Idag ska jag inte jobba! Ska åka upp till mormor och käka lunch! Hon och morfar bor vid en jättefin sjö så kanske försöker mig på att bada, har ju inte gjort det i år än... riktigt dåligt! Ikväll är det ju clirre i Alingsås, på gräs med lite terräng hinder som pullvermangrav, bank, vatten etc. Ska bli kul att se vad Lillen tycker om det, är nog inga konstigheter. Har lyckats få med mig TVÅ grymma fotografer (Linn och Becky), så det blir nog en del kul bilder och filmer. 
 
Är lite inne på att ta mitt gröna set idag även fast det bara är clearround, måste ju se hur han ser ut i det. Värt att fundera på... ;) 
 
Så himla synd att inte schabraket har en röd snurra... :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0