Feeling good

 
Hello! 
Som tur är så känns min arm MYCKET bättre idag! Igår efter träningen kunde jag knappt röra den utan att det gjorde ont, så det var nära att vi åkte in för att röntga den. Skönt att vi avvaktade lite, idag känns det nästan som vanligt, kommer nog få ett gött blåmärke dock. ;) 
 
Idag ska jag och Lillen ut i skogen och lalla. Jag känner mig inte sugen på något mer seriöst än så. Blir nog vår standard runda på 45 minuter i alla gångarter. Supermysig är den, klart min favoritrunda! 
 
Mamma filmade lite i går, för ovanlighetens skull, och lyckades fånga både avsittningen och banan jag hoppade efteråt. Min såkallade röjarrunda var inte så röjig från sidan förutom vid ett tillfälle då han fick en bom mellan bakbenen typ. Men det var en liten incident där han ville dra på och jag sa nej, så låse det sig i nacken för honom och han kom inte upp ordentligt. Shit happens, inget hände och en av mina styrkor är att blicka framåt. Så jag avslutade banan på ett bra sätt iallafall. ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0