Extremt lugn dag

 
Tjo!
 
Idag var jag i stallet vid 11, Pierre behandlade Lillen en sista gång och sedan red vi en runda i skritt på typ 20 minuter. Fysiskt sett helt onödigt, mentalt: ganska trevligt för honom att komma ut och se sig om. Han har ju en lugnare vecka så. 
 
Sedan åkte jag hem och sov (!?!) en stund, var trött! Och efter det har jag städat, hängt tvätten och nu lagar jag mat. Vad händer egentligen? Ikväll ska jag på personalmöte och sedan är det lugnt. Tänkte åka till stranden förut, var så himla fint i morses när jag red, men sedan kom det massa moln och ja, då sket jag i det. Så min dag är väldigt tråkig och lugn idag. Så är det ;) 
 
Grisen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0