Vecka 3

 
Tänkte inte bara lägga in ridpassen, utan även lite andra saker jag har för mig! Har fått ändra min träningsplan lite med tanke på att det plötsligt blivit stenhårt i backen igen, men det ska nog fungera ändå. 
 
Pompay rids ut, skritt och trav + klättring.
 
Hitta lämplig hage att trimma alla gångarter i. 
Prov i Litteratur historia (kill me...) 
 
Hoppträning, förhoppningsvis kombinations träning. 
 
Bommar i ridhuset, fortsätta med övningen jag gjorde i lördags. 
Dra ut sista tanden! 
 
Pompay vila eller skrittas
Fira min kompis som fyllt 18år! 
 
Galoppträning med Pompe, förhoppningsvis i hage 
Hopplektion för Linn och Sofia 
Markarbete för Nadja och Sessan 
 
Åka med Nadja och Sessan på CR i Kungsbacka
Bomövningar med Pompay i ridhuset 
 

Kommentarer
Postat av: Annie - ponnyteamets.blogg.se

Hur högt ska Nadja hoppa i KBA? Ska också dit så då kanske vi ses :)

Svar: 80&90 cm :) Nice!
Fanny Kargede

2013-01-14 @ 14:07:25
URL: http://ponnyteamets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0