Svar del 2

 
Hur ser framtiden ut för dig och pompay? (Asså vad ska du satsa på mest) 
Tävlingsmässigt: Starta MSVB hoppning, starta fälttävlan. 
Sedan ska vi utnyttja all den tid vi har kvar och ha riktigt, riktigt kul! 

Kommer du tävla dressyr någongång? Eller ska du bara satsa på hoppningen? 
Någon dressyr kanske vi kan klämma in, men fokus ligger på hoppningen. Sedan är det ju dressyr i fälttävlan, så då blir det ju lite starter där. :) 

Favorit djur förutom häst? 
Kissemissar! 

Det häftigaste du varit med om? 
Öh, oj. Shit vilken svår fråga, haha! Jag tror inte jag varit med om något riktigt ballt någon gång. Däremot tycker jag att stjärnfall alltid är så sjukt coola, haha, och sedan tyckte jag att det var supernice att spela SM i fotboll för 3 år sedan. Tråkiga svar, får fundera mer på den här frågan... 

Det jobbigaste du vart med om? 
När vi tog bort min fina c-ponny Idefix, värsta dagen i mitt liv... :( 

Favorit program? 
Oj, det är en del! The Big Bang Theory, Vampire Diaries, True Blood, Revenge, Two And a Half Men och självklart när världscupen i hoppning sänds. ;) 

Har du kollat på några storhästar det senaste? 
Japp! 

Isånnafall vilka?
Kan jag inte avslöja, än. 
 
Hur känns allting nu med Sessan? 
Det känns bra, Nadja har börjat hitta henne och de fungerar fint ihop. Det är kul att få se henne, för jag ser verkligen resultatet av allt hårt slit man lagt ner på en ponny som från början inte kunde något överhuvudtaget. Fräck känsla!

Skulle du bytt ut pompay mot sessan om du fick? 
För tre månader sedan: Ja Nu: Nej 

Hampus eller sessan? 
Sessan (finns ingen finare C-ponny) 

Hampus eller pompay? 
Pompay! 

Högsta du hoppat med ponny? 
140 cm, med Pompe. 

Högsta du hoppat med storhäst? 
Typ 115 som mest kanske? Haha ;) 

Varför tar du inte upp pompay bland storhästarna ?
Pompay är ponny, och ska tävla ponnyklasser. Har inget behov utav att ta upp honom i klasserna, även om jag älskar honom över allt annat så är det dags för honom att hitta en ny ryttare nästa år. Dessutom VILL jag ha storhäst. :)
 
vad kommer hända med dig & pompay sen?
Vi kommer ha ett roligt år, och jag tror varken jag eller Catharina vet exakt vad som kommer att hända efter det. Antingen säljs han, eller så hittar vi en annan lösning. Det är olika varje gång vi pratar om det, men jag funderar inte så mycket över det. Det är rätt skönt att inte veta, och framförallt att inte ha kontrollen och vara den som måste lägga beslutet. Det blir som det blir, men vi ska har sjukt kul innan det är dags att säga hej då. :) 
 
Jag ska gå klart gymnasiet, hitta en storhäst med lite go kapacitet. Försöka få igång lite tillridning/försäljning och såklart fortsätta med fotbollen! Har svarat på vad jag ska göra efter gymnasiet i Svar Del 1. :) 
 
Tack för alla frågor gott folk, hoppas ni är nöjda med svaren, även om vissa var lite korta! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0