Superfin!

 
Så skönt att Pompe gick som han gjorde idag, han kändes riktigt fräsch! 
 
Red som sagt över tre bommar utplacerade på ena halvan av en volt, 9m mellanrum. Har skrivit om denna övningen innan, så om ni vill veta med kan ni kolla HÄR. Pompay var som sagt jättefin, och idag blev han riktigt svettig. Han som nästan aldrig blir sådär jättesvettig fick allt ta i lite extra idag. 
 
Red fram genom att galoppera runt och runt som jag brukar, 10 varv i varje varv ungefär. Blir sammanlagt ca 3,4 km galopp! Enda sättet för mig att kondisträna nu är att göra det i ridhuset, så det var det jag gjorde idag. :) Sedan jobbade jag till 85% av tiden i galopp idag, så det blev mycket kondis för Pompay - behövligt nu när jag ska starta fälttävlan och allt! ;) 
 
Är lite fantasilös just nu, det går i vågor det där med idéer om blogginlägg. Så därför ligger jag lite lågt med 2-3 inläg/dag tills jag hittar roligare saker att skriva om. Ni får gärna komma med lite förslag :) 
 
Nu ska jag plugga lite, och sedan ska jag och mamma in till Göteborg och käka middag med två kompisar. Mysigt! :D 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vilken jättefin blogg du har! Och vilken snygg ponny!

2013-01-26 @ 15:20:22
URL: http://olssonebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0