Island eller?

 
Skoja, jag vet att det är grönt på Island och is på Grönland. Lol 
 
Haft en rätt go dag, två timmars engelska samt 1,5 timmars kemi är mer än okej. Fort gick det också, känns som att dagarna flyger iväg - inte mig emot! Sitter och väntar på mamma som är iväg och handlar, det fanns inget äpplemos, och eftersom min dagliga kost består av 60% havregrynsgröt (haha) så sitter jag här och svälter tills hon kommer tillbaka. Har blivit så himla nyttig av mig det senaste, havregrynsgröt som frulle, sallad varje lunch, någon mer ordentlig middag och eventuellt havregrynsgröt som kvällsmat. Så gott :D 
 
Hoppträning idag, sååå taggelitagg på det! Kallt kommer det däremot att bli... Det värsta är att man blir så sjukt varm under uppvärmningen, så tar man av sig jackan och sedan när vi gör övningarna kanske man får vänta några minuter och BAM så blir man askall. Funderar på att ta på mig en dunväst över säkerhetsvästen, så att jag håller värmen någorlunda. För övrigt går jag inte runt i stallet en sekund utan mina gossiga overallsbyxor just nu, då förfryser jag typ. Rätt underligt att jag kan jamsa runt i stan utan att frysa i endast läderjacka och jeans, men så fort jag är i stallet så behöver jag dubbelt underställ, ridbyxor, fleece, jacka, termobyxor, mössa och vantar för att hålla mig varm. Hehe. 
 
Har lite saker att diskutera med Ulf med, dels ang APL platserna jag sökt, och om han kollat med sina kontakter. Sedan har jag eventuellt en häst jag ska åka och kolla på om några veckor, en 5 åring. Säger inget mer, men den verkar galet fin, ska bara stämma av lite med Ulf först, och så får vi se sen. :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn N

Vilken tid är det du har hoppträning? Har du hoppträning tillsammans med Madde? :)

2013-01-23 @ 19:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0