Ingen sovmorgon här inte

 
07:30 ringde klocka i morse, underbart eller vad säger ni? Vi hästfolk är väl vana, annars är det dags att börja vänja sig. :) 
 
Ska först ta ut Pompe på en kort runda, hoppas på att försöka hitta ett bra ställe att trava lite på, annars blir det bara skritt -.- Efter det ska jag återigen åka med Sessan och Nadja på clearround som lite coach. Vi ska till Göteborg, har faktiskt aldrig tävlat där så ska bli roligt att få se deras anläggning. Hört både positivt och negativt, så ska försöka skapa mig en egen uppfattning. :)
 
Annars då? Ska in på bio på kvällen med Nico, vi skall även käka Thai. Så gott! (a) Innan dess hoppas jag på att hinna avverka "lite" plugg (har en hel HÖG här hemma) och tja, det är väl i stort sett min onsdag! 
 
Vi får se hur mycket update jag hinner med, har bara gjort två tidsinställda. :)
 
Sessan och jag på clirre i Svenljunga april 2012 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0