Hallå kompisar

 
Så gött med fredag då eller? Känns som denna veckan gått i 120!
 
Jag slutar om en halvtimma typ, och då är det direkt hem och dra till Pompay. Vet inte riktigt vart eller hur jag ska rida, är så sjukt hårt i backen och hinner inte upp till ridhuset. Får nog bli att jag rider på samma ställe som igår, fast en längre stund. :)
 
Ska på Kickoff sedan! Ska käka tacos och lyssna på en förelsning, trevligt! Kommer bara för tacosen, haha. Skojaaaa....
 
JUST DET jag har btw världens bästa tränare genom tiderna, helt seriöst. Han fixade grymmaste praktikplatsen åt mig hos en jätteduktig tjej nere i Skåne. Ska bli så kul! Hon håller på med unghästar, som sedan kommer till de största ryttarna. Lotta har även Ulfs häst, som hon tävlar svår hoppning med. Tyvärr knude jag inte ta med Pompe, men jag tror jag kommer få fullt upp ändå, så det blir nog bra. :D 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0