Godmorgon!

 
Om några minuter är Pierre här för att hämta upp mig, och sedan tar vi oss mot stallet. Ska ta upp Hampus till ridhuset och hoppa lite! 
 
Ska pröva en styrkeövning som jag även tänker köra mycket på Pompay. Fick lite inspiration utav Kristina, så nu är jag riktigt taggad på att köra igång Pompe. Hur som helst ska Hampus också få känna lite på dessa övningar, kör nog iallafall på en utav dem. 
 
Pompay skall också ridas! Eftersom han behandlades sista gången igår, så kan jag rida igång honom ordentligt nu. Ska ut och låta honom galoppera, har nämligen ett litet otippat mål i år, som ni snart ska få ta del utav. Lite kondis träning med andra ord! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0