Godmorgon!

 
För första gången på riktigt länge är jag uppe i tid, vilket leder till en bättre morgon-update! :D 
 
Antar att ni är lika pigga och glada som mig? Eh, ja. Nä men fy vad segt det är att gå upp så himla tidigt, jag hade lätt sovit 4 timmar till. Hade nog faktiskt behövt det, känner mig som en levande zombie för tillfället. 
 
Idag är det ridning i skolan som gäller, även en mattelektion. Tänkte faktiskt göra en specialare idag, som jag inte gjort innan! Tänkte det kunde vara intressant att se hur min dag är lite mer i detalj, från och med nu tills att jag ska sova. Speciellt idag när vi ändå är i stallet i skolan, så får ni se hur vi har det! 
 
Så idag kommer korta, men många inlägg upp. Mer bilder, mindre text! Hoppas ni tycker det är en rolig idé, jag tycker iallafall det! :D 
 
Vi hörs om en liten stund då :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0