Fullt upp!

 
Idag är en sådan där dag när man undrar hur fan man ska hinna med allt. Vissa dygn borde vara längre...
 
Ska först rida upp Pompe till ridhuset, blir ingen jättelång vistelse där utan ska mest konditionsträna honom. Borde vara tillbaka i stallet senast 12:30 för att fixa iordning honom och ta mig upp till holmen för att hålla lektion för Nadja och Sessan. Blir eventuellt så att jag rider upp Hampus, och så håller jag lektionen först, rider honom, och sedan ska Sofia och Pluto också få sig en omgång. ;) Så i såfall får Hampus stå där i ridhuset medans jag hjälper tjejerna, vet inget annat sätt jag kan få ihop det på faktiskt... 
 
Efter det ska jag fixa stallet, ta mig hem, plugga inför en mattekomplettering samt skriva på mina uppsatser litegranna. Peuh! Skulle egentligen tränat fotboll med, men det hinner jag inte. :( 
 
Vi hörs kanske mellan varven, haha, bloggen blir inte prio ett idag kan man ju säga. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0