En av de bästa känslorna!

 
Ni vet, när benen känns som spaghetti och man är helt övertygad om att man kommer sova riktigt gött på natten? 
 
Yes, jag snackar spinning! :) Hade fotbollsträning idag, nu har de dragit igång på riktigt! Skulle egentligen kört utomhus, men det är alldeles för kallt för det så det blev fys+spinning inomhus istället. Riktigt jobbigt vill jag lova, men så himla skönt! Hade det inte vart för fotbollen hade jag nog inte gett mig ut på sådant här, men det är minst lika viktigt som själva ridträningen. 
 
Vi hade först 40 minuter fys, där vi körde lite med hantlar, plankan, situps, sidoplankan, fällkniv, hitlershund, 90 grader osv. Älskar denna typen av träning, det känns hur det tar! Ingen vila utan bara fullt ös, så sköööönt. Efter det hade vi 40 minuter spinning för en instruktör, galet jobbigt och svetten rann, haha. Men även här känns det verkligen hur mycket det ger! 
 
Pompe fick en kortare tur idag, men vi busade runt lite på en "äng", red barbacka på det gossiga bettet, och lät honom springa på som en galning. Uppskattat! Masserade även honom över länden/korset, bakknäna samt senorna på båda frambenen, som jag alltid gör varje dag i 3 dagar efter ansträngande träning. Speciellt hoppträning! Använder Radital liniment gel, eller flytande. Fast gelen är 100 gånger bättre :P 
 
Imorgon är det fredaaaaaaag, mmmmmmhh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0