Vill ha

 
Om jag börjar ladda inför GHS? Behöver jag ens svara på den frågan? ;) 
 
Jag älskar att köpa grejer på mässorna. Att få gå och känna, klämma och se utrustningen irl är så mycket roligare än att köpa på internet. 
 
Har redan börjat rada upp vad jag är sugen på, då är det inte så mycket "nödvändigt" utan mer grejer jag mest vill ha bara för att. Ni känner nog igen er! 
 
Ett HG Schabrak, det med svart kant. Blev som sagt helt kär när jag fick låna Amandas. :) 
 
Den rosa KL kavajen. Jag får inte ha rosa på Pompe, men ingen kan hindra mig från att ha det själv. A must have! :D 
 
Vi får väl se när listan fylls på, gör det lite allt eftersom ;) 

Kommentarer
Postat av: julia

Varför får du inte ha rosa på pompay? Tror det skulle va riktigt fränt, han som är så maffig så kommer du lite kaxigt i en rosa kavaj! Me like!! ;)

2013-02-05 @ 18:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0