Lördag

 
Denna veckan har gått sjukt fort, nackdelen med lov alltså! Fast jag ska inte deppa, bara 7 veckor kvar till påsklov, och sedan är det en vecka lov + 2 veckor praktik för mig. För skönt! Och ja, efter det är det faktiskt bara 7-8 veckor till sommarlov, det absolut bästa med vårterminen är väl att den går ganska fort. Hösten är förjävlig....
 
Idag ska Pompay longeras och Hampus ridas. Har ändrat om ytterligare i schemat eftersom jag insåg att jag inte kommer ha så mycket tid till ridning på Söndag, blir borta i stort sett hela dagen. Så han får lite halvvila med longering. Hampus ska jag försöka komma ut på, men han krånglar så jävla mycket just nu - och den ponnyn är bannemej den envisaste jag suttit på. Helt seriöst... Så får jag inte med mig någon annan så rider jag i hagen eller något. Behöver egentligen ta tag i det där problemet, men ska väl försöka hålla mig på kompis nivån med Hampus ett tag till, så vi presterar där vi ska istället för att leta upp problem som egentligen inte stör den uppgift jag har. 
 
Och jaaaaaa, jag längtar till imorgon, lite nervöst såklart, fast så är det ju nästan alltid. Och jag vet att jag inte sagt vad jag ska hitta på imorgon, men ni får väl reda på det om det är något att berätta. 
 
Ha en gööööör goooo dag ;) 
 
Foto: Matilda Sjöberg (Han är för vacker! :')) 

Kommentarer
Postat av: Linn N

Du kan ju alltid rida ihop med mig om du vill. :) Det är ju inte så långt mellan våra stall. :P Om du vill ha ridsällskap då vill säga. ;)

2013-02-16 @ 21:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0