Bästa ridbyxorna

 
Längesedan jag skrev om utrustning, så känns som det är dags! :) 
 
De absolut bästa ridbyxorna jag ridit i, är grymt sköna och dessutom jävligt snygga. Snackar såklart om mina Animo! Har tre par, två par vita och ett par blåa. Älskar blinget och detaljerna, och materialet är outstanding. Skönaste jag någonsin haft på mig! 
 
Grip-systemet fungerar, får skänkeln att bli lite mer stilla. Däremot kan det bli lite halkigt vid rumpan, haha, men det är inte något som jag reflekterar över. Det är så himla synd att de kostar så som de gör, annars hade jag lätt haft 10 par. Planen är att köpa ett eller två par till under GHS, och ja, jag sparar pengar och lever i fattigdom de månader som är kvar. Perfekt att jag hinner fylla år innan med... 
 
Här är en himla fin bild på de marina byxorna, haha... Rena osv. ;) 
 
Hade velat ha ett par gröna, svarta, beiga eller lila. Får se vad som finns under HS. ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0