1 vecka till årets första start

 
och jag är inte det minsta taggad? Vad hände där? 
 
Var superduper taggad på tävling förra veckan, och nu är det liksom, jaha - detta är vardag. Känns typ som det brukar göra mitt i en säsong, knäppt. Oavsett ska det bli förjäkla kul, och vi är inne i ett bra flow just nu. 
 
Sista veckan såhär innan tävling gör jag inga drastiska grejer, låter mina planer vara ungefär desamma. Enda ändringen är väl att jag är i stallet sent på lördagskvällen, haha. ;) Skulle egentligen rakat Pompe, men efter lite eftertänksamhet insåg jag att det är bättre att låta honom vara. Pälsen är inte jättelång, och han ser fortfarande fin ut. Så nej, så blir det icke! ;) 
 
Laddar upp med lite bra starter från 2012! 
 
 
(Seriöst, pausar ALLTID filmen innan sista hindret i omhopp på denna rundan, så dåligt av mig att glömma vägen....) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0