Sista skoldagen 2013

 
Kändes för bra att komma hem idag och veta att detta var den sista riktiga skoldagen för hela 2013. Halva trean är klar, halva kvar. Känns awesome! Imorgon väntar lite avslutning på morgonen, slutar nog strax innan 12. Ska käka lite gröt och bara ta det lugnt. :) 
 
Idag red jag ut Lillen och klättrade lite. Det regnade litegranna, men vi kämpade på ändå. Det gick bra, men han var ganska spänd och livrädd för det mesta, haha, mesen! Dessutom hade han dödat sin egen grimma idag i hagen (och Boleros nya täcke...) så nu vet han vad han får i juklapp! En ny grimma! :) Funderar på rosa BARA FÖR ATT! Fast då kanske han dödar den igen av den anledningen, hehe ;) 
 
Kom på att det snart är horseshow, längtar något fruktansvärt! Är så mycket nytt jag beöver/vill köpa! Har ju kanske bytt sadel på honom, har fått låna en av Madde som jag har lite på prov. Den ger honom ytterligare lite bogfrihet, så det känns bra, men kan behöva korrigera lite med en padd trots allt. Den är i alla fall brun, vilket jag ÄLSKAR! Brunt är lätt den finaste färgen på läder, så jäkla snyggt! Så i så fall är det ju träns och benskydd som behöver inhandlas, hihi! Får sälja det jag har nu och köpa nytt i brunt, yam! 
 
MEN det blir antagligen inte ett nytt Dyon träns, är mer inne på ett från JW faktiskt... Hehe, kommer bli farligt på mässan, herregud... 
 
Vi hörs imorgon :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0