Klar!

 
Äntligen är matte 3C kursen klar, gjorde sista nationella idag. Läste kursen på ett halvår, men det kändes som att den aldrig skulle ta slut, peuw! Men, nu är den klar, och det känns riktigt gött! 
 
Däremot vet jag inte om det som väntar är så mycket bättre... matte 4. Den kursen ska vi dessutom läsa på 10 veckor (!!) bara... Helt sjukt, klarar jag det klarar jag allt haha! Jag undrar hur jag hamnade här egentligen, matte 4 liksom. Jag har ALDRIG varit speciellt intresserad av matte, är inte så överdrivet duktig heller. Har hela tiden legat på C (vg), så jag är väl medelmåttig kan man väl säga. Egentligen så var samhällsämnena mer min grej. Jag ska dock inte sticka under stolen med att jag faktiskt tycker att matten är ganska rolig. Det är faktsikt riktigt kul ibland! Speciellt nu när allt ser så avancerat ut, känner mig som världens snille! Haha...
 
Idag är det hoppträning! Lillen kommer vara supertaggad, och jag hoppas att vi kommer jobba mer med markarbetet än med själva hoppningen, för är han som han var sist i hoppningen så kanska jag flyger idag! Haha, närå, men han lär vara på tå! :) Jag hoppas på att kanske kunna be någon filma, vill att ni ska få se hur han är på träningarna! Ibland är det svårt att beskriva vissa saker, så det hade varit roligt att visa er! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0