Kan inte mer än hålla med

 
Alla har vi någon gång gjort det, avbrutit en runda på träning för att vi rev/kom fel/"det kändes inte bra". Men vissa gör det till en vana. 
 
Med handen på hjärtat kan jag säga att jag inte är den som hakar upp mig på "småfel". Jag gör sällan (OBS sällan) avbrott i mina ritter på träning för att rätta till ett problem, jag blickat framåt. Vad som är gjort går inte att göra ogjort oavsett om det är på tävling eller träning. Skillnaden är att på tävling så blir det fel, lägger du då en volt, så blir det ytterligare fel. 
 
Ligger jag däremot och rullar på enstaka hinder så kan jag lägga volter, avbryta anridningen etc. för att skola hästen, men jag bryter aldrig ut när jag hoppar bana, aldrig! 
 
KG Svensson skrev ett väldigt bra svar till en tjej på Hippson. Jag kan inte mer än hålla med. Ni kan läsa om det HÄR
 
Pompe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0