Hello!

 
Idag har jag hunnit med en del grejer faktiskt! 
 
Började dagen med att åka bort till Lillen och rida ut en sväng. Håller mig till jämna underlag under några dagar till, väntar även lite med galoppen. Han har ju vilat i 6 dagar, inget han förlorar någon kondition på, men tar det ändå lugnt. Har gott om tid till nästa tävling så har inget att stressa till. Med facit i hand hade vi väl kunnat åka och tävla i Varberg, men somsagt, jag har inte bråttom, och då är det bättre att verkligen ge honom lite extra tid att stärka sig där vrickningen satt. På onsdag går jag upp till ridhuset och rider som vanligt igen, men riskerar ingenting. :) 
 
Sedan åkte jag och mamma och hälsade på Pompe! Han går på bete för tillfället tillsammans med ett sto han betäckt, så han verkade nöjd och glad. Saknar honom lite då och då, men vet att han kommer hamna rätt snart ändå, förhoppningsvis. 
 
Nu ska jag snart på kalas, sedan är det nog plugg som gäller, märks att skolan är igång igen... 
 
Mammi och Grisen! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0