Finns inget skönare...

 
... än att duscha efter ett avslutat arbetspass. Satan vad gött det är! 
 
På tal om någonting helt annat, så hittade vi en dressyrsadel som ligger helt okej på Lillen! Ganska bra till och med! Jag är ingen sadelexpert, jag ser om den ligger katastrof eller inte katastrof, men jag ser inte om de ligger perfekt liksom. Med andra ord, skulle jag köpa en sadel, skulle den prövas ut. ;) 
 
Red en sväng i skritt innan jag repeterade programmet i hagen en gång. Gick bra faktiskt! Var ju utan bokstäver, hörnpasseringar och korrekta mått, men jag ville mest checka av hur mycket jag kom ihåg på programmet och om det var något som var katastrof, men det gick fint! Är ju ett väldigt okomplicerat program, så det ska bli kul o se vad Lillen säger om dressyrstaket och vad domaren tycker om honom. Jag tycker det ska bli skitkul! 
 
Är även anmäld till Kungsbacka nästa helg. Anmälde faktiskt 115 & 120 som jag och Ulf pratade om. Får se om jag hinner fundera mer över det, ska snacka lite mer med honom, men jag känner att ska jag hoppa DM så är det dags att känna på en 120 klass. Och är det någon gång jag ska göra det så är det nu, känns som att vi är på väg in i ett bra flow. Men vi får se! Kanske blir 105 & 115 istället! Men 115 kändes jättefjösigt i Munka, och även om vi fick 16 fel (haha...) så berodde det på att jag red som en jävla kratta rent ut sagt. Den enda klassen av 5 som jag satt och backade in på varenda hinder, och Lillen hoppar, men det blir ju inte så bra när jag rider på det viset. Så att vi inte är redo för de höjderna är bullshit, tvärtom skulle jag vilja säga. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart går DM? :)

Svar: Tidaholm :)
Fanny Kargede

2013-08-06 @ 21:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0