:(

 
När livet känns bra, allt rullar på och det känns för jäkla bra för stunden. Det är då livet vänds rätt upp och ner. Man ska tydligen inte få vara för lycklig. Igår förlorade jag och min familj en väldigt viktig individ i vårt liv. Det skedde så himla plötsligt och oväntat, och jag har faktiskt aldrig varit med om något liknande.
 
Eller jo, nästan. När vi tog bort min ponny Idefix så var det också ganska plötsligt. Men vi visste på något sätt ändå om att det var nog dags nu. Honom hann vi säga hejdå till. Likaså Don Pedro, Don Juan, Amadeus mfl. Men inte i detta fallet. Därför kan det ha varit en av mina absolut värsta dagar i mitt liv igår. Men det är livets gång, we live and we die. Så jag får leva vidare, trots att jag saknar henne, så jävla mycket. 
 
Ingen toppen dag igår förutom att Lillen gick bättre än någonsin. Vilken trav han har börjat få! Red nästan runt och log, trots omständigheterna. Jag var på han från början på passet, och han rättade sig efter vad jag bad om och var så himla rolig att rida! Höll inte på med dressyren så jättelänge. Avslutade medans vi båda tyckte att det var roligt och tog några språng på ett räcke innan vi red hem. Hade tänkt hoppa idag, men struntar nog i det. Hoppade räcket på 115 igår och han kändes superfräsch! Ingen idé att slita mer på det, han vet vad han ska göra! Så idag går jag upp och rider lite markarbete istället! 
 
Spelade match igår, och som salt i såren så förlorade vi med 4-0 mot ett bottenlag. Kändes förjävligt och blev så jäkla förbannad på allt. Blev iallafall utsedd till matchens bästa spelare, och fick ett presentkort på Gina Tricot på 200kr. Så det var ju iallfall roligt! 
 
Nu ska jag bort till Lillen, vi kanske hörs lite senare :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0