Dilemma! (igen...)

 
Hehe, jag och mina ilandsproblem. ;) 
 
Nu är det såhär att jag är sugen på att köpa en ny säkerhetsväst. Den jag har nu har jag haft sen jag var typ 13 år, och ja, den passar fortfarande. Däremot är den inte så jättesnygg... Har funderat på att köpa en ny, en racesafe såklart! Trots att jag bara har ett halvår kvar med säkerhetsvästtvång, så blir det nog en ny. Har faktiskt bestämt mig för att fortsätta tävla med väst, trots att jag inte måste. Men för att jag ska vara mer motiverad att faktiskt använda väst, så tror jag inte det är fel att lägga pengarna på en ny. ;) 
 
Den stora frågan är dock - VILKEN FÄRG!? 
 
Har numera blå kavaj och hjälm. Och frågan är alltså om jag ska köpa en svart, eller en blå väst. Har ju kört med svart, och det tycker jag har varit fint! Dessutom vet jag hur jag pendlar mellan svart och marint, är faktsikt sugen på att köpa en svart kavaj igen (hehe). Men å andra sidan, kanske blir det finare med en blå? 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker att du ska ta den svarta;)

2013-08-14 @ 07:40:45
URL: http://elinnlambert.blogg.se
Postat av: sofia

köp racesafe från ullared, gekås!! där kostar den bara 999:- haha ;)

Svar: Tack för tipset! :)
Fanny Kargede

2013-08-15 @ 00:07:46
URL: http://zofiaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0