Inför GHS 2013


Ja men dåså, då var vi äntligen här! Som jag längtat. Imorgon går jag med Becky, men min hästklass, Nico, Madde och hel del fler som jag känner kommer vara där. Gött :D 
 
Inköpslista - måsten
- Ridhandskar (ett par blåa och ett par svarta) 
- Ridtäcke (ull helst) 
- Tunn långärmad ridtröja. 
- Sporrar med trissa 
- Nytt spö 
- Hackamore + rem som gör så att sidostyckena inte åker in i ögonen. 
- Nya KL strumpor 
 
Inköpslista - övrigt 
- Ny kavaj (marinblå, ska byta färg) 
- Nya vardagsridbyxor, tunna 
- Snyggt täcke till storhäst (wie) '
- Schabrak + huva (kan bli några stycken hehe) 
 
Korta listor, men om jag känner mig själv rätt så lär det bli en hel del köp till ;) 
 
 
Förra årets inköp! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0