Another day

 
Hejsan svejsan! Nu ligger jag i sängen, det har varit full rulle hela dagen, är ganska trött! 
 
Red ioförsig bara två hästar idag, men var trött i kroppen redan i morses, inte bra att börja på minus liksom. Det blir inte bra i slutet, hehe. Fick även idag sitta på Melka, som på två pass fått mig att känna hur det ska kännas. Med Lottas hjälp har jag hittat väldigt mycket ny ridning som kommer att göra stor skillnad när det väl sitter. Red även Dumle, som vi också klippte klart idag. Han var lite kinkig när vi skulle ta benen igår, så vi lämnade de tills idag. Fick bremsa, men han blev fin iallafall! Stor häst i ridningen, liten fuskare som gärna kröker lite på nacken och ser sådär "käck" ut. Fick tänka mycket på att flytta fram händerna och be om en lite högre form, dock utan samling. 
 
Vi stack till Helsinborg och kollade bio på kvällen, Trollkarlen från OZ blev det, mysig film! :D 
 
Nu ska jag kolla senaste avsnittet av Arrow, sedan är det dags att nana. 
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0