Ledig!

 
Vet ni hur skönt det var att va uppe riktigt sent igår och kolla lite goa filmer, och sedan ligga och dra sig till 11:30 på morgonen? Riktigt gött :D
 
Har förutom att käka frukost hunnit ta en 1 timmas powerwalk på några kilometer tillsammans med Ewe, riktigt skönt och mysigt. Grått som fan, men så länge det inte regnar så klagar jag inte. Dessutom perfekt väder för träning, mycket syre i luften sådana här dagar... 
 
Ska snart ta mig bort till grisponnyn, ska mocka och fixa allting innan träningen. Gör iordning honom och ställer in honom i boxen också. Sedan ska jag till Nice, göra iordning henne och ta mig upp till holmen. Ska hoppträna henne klockan 17:45 och Pompe 20:00. Senast vi körde dubbelträning med dem så hade jag ingen tid i mellan, då var det bara två grupper nämligen. Blev så himla stressigt, men träningarna gick skitbra. Nu hinner jag rida tillbaka Nice, åka bort till Pompay och hjälpa mamma att lasta honom och ändå komma upp i tid. Så skönt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0