Jag vet inte riktigt ;)

 
Himla konstigt, hade gjort tidsinställda till igår, men de verkar inte ha kommit upp? 
 
Hur som helst så hade jag en ganska lugn dag igår. Vaknade sent, åkte upp till ridhuset och hjälpte Elin att hoppa, red ut Grisen med Nadja och Linn och sedan var det maskeradfest på kvällen. Jag som egentligen inte är så mycket för att klä ut mig tyckte nog ändå att det var helt okej. :) 
 
Idag ska jag nog ta ut honom på ytterligare en sväng, skulle egentligen åkt in och kollat på SM finalen, men mamma vill inte köra mig och orkar inte ta bussen så det blir nog inget med det, tråkigt nog... Istället ska jag bort till stallet som sagt och spana in Maddes nya häst som hon släpat med sig från Stockholm. Spännande ;) 
 
Här får ni en bild från igår, även om det inte riktigt håller sig till det hästiga spåret, haha! ;) Kan ni se vad jag var utklädd till? (haha...) Och förresten, vem har inte värsta ångesten för att det är skola imorgon? Jag har... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0