Hej!

 
Hallå allihopa! Sorry för den icke existerande updaten, men det har sina anledningar... 
 
Har fruktansvärt mycket plugg denna helgen, plus att jag drog ut en tand i torsdags och så var jag på begravning igår. Så har inte riktigt haft tid/lust att blogga. I torsdags somnade jag sju, var så himla himla trött. Och igår så, ja. 
 
Iallafall, Pompay var med i skolan i torsdags. Vart väligt spänd, men annars helt okej. Sedan fick jag pröva Maddes nya häst, Najje. Go kille! Sedan drogs ju tanden då, gick helt själv till tandis, vuxenpoäng så det skriker om det! 
 
I fredags vilade grisen. Idag red jag ut en sväng, red även Nice! 
 
Vill inte utlova någon bloggning mer denna helgen, imorgon är det två hästar som ska ridas plus fotbollsträning. Därefter blir det plugg hela kvällen eftersom jag har Kemi prov på Måndag. Nu vet ni! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0