Godmorgon!

 
Hej allesammans ;) 
 
Finns det någon tråkigare känsla än att dra upp rullgardinen på morgonen och mötas utav ett grått, regnigt och allmänt vidrigt väder? Nja, det är få saker som slår det. Härdad som jag är skall jag ändå ge mig ut på en tur med min dressyrponny (haha), blir väl någon runda med lite skritt och trav, för att mjuka upp lite. Ska sätta mig ner och planera veckan lite också, ska få ihop det med skola och 3-4 hästar. Nu är semestern över skulle man väl kunna säga. 
 
Skall även träna fotboll UTE idag, tack och lov att det inte är jättekallt, det hade varit förjävligt. Hoppas dock det håller upp lite, för regn är inget mysigt det heller... 
 
Nä, nu ska jag ta tag i mitt liv och lämna sängen för lite frulle, ska lägga in något tidsinställt, och sedan får vi se hur  det blir med update idag, har en del plugg att göra. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0