Bilder på världens finaste ponnyer!

 
Skulle kolla lite bilder som Jullan tog under Änglahoppet, hittade utöver det en massa bilder från en tävling jag nästan glömt.
 
Bilder från en MHPC omgång i slutet på sommaren, där jag faktiskt vann omgången och meetingpriset (bäst stilpoäng på dagen) med Pompay. Startade även Sessan, och var 4a eller något i förklassen, och en HALV poäng utanför placering i stilehoppningen! Fantastiskt bra för att vara Sessan :) Har även filmer, på SUPERFINA rundor, som jag ska slänga upp så fort jag fixat dem. Nice va!? :D 
 
Delar med bilder kommer upp under helgen, här har ni två smakprov! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: amanda

gosh dom är så snygga både två :D riktiga drömponnysar!

2012-11-24 @ 10:21:28
URL: http://amandahed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0