Whoppala

Kände mig som en riktig glidare idag när Erica promenerade till fots brevid mig och Sessan, haha lathet till 100%!

Sessan skrittade jag iallafall i ca 45 minuter barbacka och med det raka gummibettet samt utan nosgrimma. Hon blir lite stark om jag travar och galopperar, men i skritten håller hon sig mjuk och fin. ;)

Har också lite goda nyheter när det gäller Pompe! Pratade med C idag och tydligen har han inte så ont längre - vilket är väldigt skönt att höra. När han är helt återställd (Förhoppningsvis om en vecka) så kommer han tillbaka till Bollebygd och då är det dags att biffa till honom ganska rejält. En månads klätterarbete och ökad foderstat är det vi pratat om främst. :) Förhoppningsvis är vi startklara igen lagom till KM, men det viktigaste är såklart att han blir helt återställd!

Ska bli riktigt roligt att bygga upp honom faktiskt, VET hur han kan och har sett ut, så det blir som ett litet projekt med ett kul mål. Känner mig motiverad till tusen och vill att det skall bli riktigt, riktigt bra. Jaja, skriver mer om detta när det är aktuellt.

Nu ska jag mysa med Erica (a)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad var det som var fel med honom? Var det sadeln som klämde så mycket eller något annat? :)

2012-05-04 @ 23:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0