So hot!

Termometern står på 25 celcius i skuggan och ja, jag sitter faktiskt inomhus med en go huvudvärk och en mattebok framför mig. Så kommer min eftermiddag se ut!

Hade APL på morgonen, tömde en spilta, fyllde på vatten i sommarhagen och efter det fanns det inte så mycket att göra. Det var ingen idé att ta in och rida hästarna, för solen stod verkligen och gassade och något hårt genomkörar pass som de faktiskt behöver, var inte så passande ;)

Istället åkte jag och red ut Sessan. Var ute i säkert 1h och 40 minuter på grusvägarna kring Bollebygd och skrittade. Några travsträckor blev det också, men framförallt skritt. Känns viktigt att ta sådana rundor då och då, långa skrittrundor i upp och nerförsbackar. Tog även en kortare skrittrund barbacka på Hampus, han skötte sig ;)

Nu skall jag som sagt ägna resten av eftermiddagen åt lite matteplugg, nationellt prov imorgon och det hade varit skönt att få en bra känsla därifrån. Efter det är det bara ett nationellt kvar, muntligt engelska! Sedan åker jag till Rhodos och kommer hem dagen innan avslutningen. Love life!

Så himla söt :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0