Resultat + lite bilder

Tjo, drar en snabb genomgång av resultaten och sedan får ni lite bilder!

LC | bed A:0/A:0 | 0 fel och 4a
Hon kändes kanonfin och hoppade därefter. Vart lite stoig och jävlig innan start och på framhoppningen, men efter att visat henne att "nu ska vi hoppa" så var problemen som bortblåsta. Är i och känner lite på bommarna, slarvern, men nolla och med bra tid. Några ynka hundradelar från ettan, det var riktigt tajt i toppen!

LB | bed A:0/A:0 | 4 fel fas 2
Hon var riktigt fin på framhoppningen, inga konster utan en väldigt fokuserad ponny som lydde minsta vink. Bestämde mig för att pröva på en snävare sväng på själva banan, någon gång måste man börja och det kändes lägligt idag då hon kändes så himla fin! Nolla igenom grunden, tajt som f*n i kombin men vi klarade det trots att bommen rullade oroväckande ett tag. Den snäva svängen klarade vi, förlorade bara sisådär 2 sekunder på att hon hoppade rakt upp och ner några gånger innan hindret bara, haha. Hindret innan svängen rev vi, jag la henne dels för nära och hade heller inte blivit klar i handen. Ett fel jag helt tar på mig.

OBS: Om ni undrar över den groteskt fula, alldeles för stora och framförallt obekväma säkerhetvästen, så var det en akutlösning då min vanliga gick sönder i dragkedjan i veckan. I första klassen hade jag min skolväst som vi fått av skolan, och i andra fick jag som tur var låna Amandas.

Stillbild från LBn, hoppa kan hon ju utan tvekan!















Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för brösta/förbygel? Har du blingat den själv? :D



Tacksam för svar!

2012-05-19 @ 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0