Om några timmar lyfter vi!

Åh! Är faktiskt lite nervös, haha, eller kanske förväntansfull? Ska iallafall bli så sjukt skönt att komma iväg lite.

Klockan 17:00 lyfter planet från Landvetter, så vi är det någon gång ikväll. Vi ska bo på hotell Cactus, 20m från Ellis beach. Hur underbart?!
Håller iallafall på att packa lite just nu, har ingen aning om vad jag ska ha med mig, och mamma är inte hemma så hon kan inte hjälpa mig. Aja, det jag inte får med mig kan jag ju alltid köpa där!

Som ni säkert förstår kommer updaten att vara lite begränsad. Har gjort några tidsinställda, och vet att hotellet har trådlöst så någon typ av update kommer det att bli. :)

Här får ni lite bilder på dit vi ska, förstår om ni blir lite avis! ;) hiho!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0