Nystart

Känner att den senaste veckan har varit den kassaste bloggveckan NÅGONSIN. Inte alls pga någon statistik förändring eller så, är snarare förvånad över att siffran fortfarande är den samma efter min rent ut sagt usla bloggning. Haha ;)

Det har varje dag varit något litet mobilbloggs inlägg med typ 5 rader text + en ointressant bild. Det var det enda jag sa till mig själv att så skall minsann inte jag blogga, för jag vet själv hur jäkla tråkigt det är att läsa just sådana inlägg. Om jag klickar mig in på en blogg och ser korta ointressanta inlägg var dag så återkommer jag inte till den bloggen. Nä, läsvärda och intressanta inlägg med fina och bra bilder är bloggar som jag vill läsa och som jag vill leva upp till själv.

Så nu är förändring på G, jag ska våga visa lite mer attityd på bloggen och inte tänka så mycket på vad "alla andra tycker", har tänkt allt för mycket i den tankebanan det sista. Oräknliga antal inlägg har hamnat i utkast just därför...

MEN ni får jättegärna ge mig en liten "push" i rätt riktning. Vad vill ni läsa om, vad vill ni ha mina åsikter och tankar om? Ställ mycket frågor OFTA för det finns faktiskt inga dumma frågor, man har alltid rätt att undra. Och jag kan ta konstruktiv kritik, så var inte rädda att säga vad ni tycker :)

Nu kör vi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0