Lite off

Hej på er!

Bloggen har hamnat lite åt sidan de senaste dagarna utav diverse anledningar. Jag går tillexempel mina sista riktiga skoldagar för terminen, imorgon är den sista! Jag åker som ni säkert vet till Rhodos nästa vecka och kommer hem lagom till avslutningen. Därav har jag velat lägga lite extra krut på skolan.

Har ju dessutom satt igång med fotbollen igen, två ponnysar, spelade Arenakampen igår, hopptränade och ja, det är fullt upp!

Idag ska jag iallafall ta mig lite i kragen. Har sovit lite nu efter att jag kom hem, någon ny dålig ovana jag börjat med. Blir skittrött så fort jag kommer hem och bara däckar rakt av. Gör väl inte jättemycket just nu när det är så himla varmt om dagarna, och man nästan bara kan rida vettiga pass runt 21:00. Tempen står tex på 28 celcius i skuggan just nu, och jag ska inte klaga ;)

Ska iallfall slänga i mig lite mat och bege mig mot stallet. Hampus ska få jobba lite i PD/hagen, dressyr med lite samma fokus som gårdagens träning. Sessan ska få jobba på samma sätt, dock inte så intensivt. Efter det ska jag avsluta dagen med årets första dopp, bättre sent än aldrig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0