Hampus :)

Ett flertal har ju redan listat ut vem det var jag hoppade på clirren i veckan, och som jag ridit nu några dagar.
Det är Isabels c-ponny Hampus! En superfin New forest korsning på 12 år.

Varför gör jag då det?
Anledningen behöver jag inte gå in på då jag inte anser att det berör bloggen speciellt mycket. Det jag istället kan meddela är att jag nu under sommaren kommer att få tävla och träna Hampus, för att han senare till hösten skall säljas.

En jättemöjlighet att utvecklas mer som ryttare, blev verkligen jätteglad när jag fick frågan såklart! Skall bli kul att se vart det här kan leda, det är en riktigt vass ponny med mycket erfarenhet  (DM brons 2011 tex) så ni får allt se upp där ute på tävlingsbanorna ;)

Första tävlingen blir den 20 Maj (nästa söndag) på Skaraortens ryttarförening! :)

Vill ni att jag skiver mer om honom i bloggen? Har hållt honom lite utanför eftersom jag inte riktigt vetat hur mycket jag "får" säga.

Bilden snodde jag från Isabels facebook. Hojta om du inte vill att jag har den här :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag tycker du ska skriva mera om honom i bloggen så som du gör med Sessan. :)

2012-05-13 @ 15:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0