Bli fotad?

Min übersnälla syster Julia hänger med på Lördag, både som support och fotograf, grymt!

Om det är någon som skulle vilja bli fotad på Troya på Lördag så hojta! Antingen jag eller Jullan kommer ha kameran, och vet själv hur kul det är med bilder även om det inte är proffsbilder ;) Så släng en kommentar här nedanför eller kontakta mig på FB.
Sedan hade det varit lika kul om någon kunde tänka sig att fota mina rundor, då syrran istället filmar ;)

Allt för mig, hadet! ;)

Jag som fotat

Jullan som fotat

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hejj! :D

Jag hade mer än gärna velat bli fotad!!

Hoppar sonette i LB och LA i avd à. Och beauty LB avd b :)

Men vet tyvärr inte om jag hinner fota dig eftersom du också rider C-ponny och jag måste hinna rida fram båda ..

:)

2012-05-17 @ 20:21:16
URL: http://emmyhenrikssons.blogg.se/
Postat av: Emma Kunzl

Jag ska dit och hoppa LC med min D-ponny Rozitha i fall du skulle ha tid att fota:D

2012-05-19 @ 02:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0