Sommar? ;)

15 celcius varmt i Bollebygd idag, så härligt! Vi lyckades rida 9 hästar idag på APLen. 3 stycken reds i paddocken och 6 stycken ut i det fina vädret. Vi red i endast tröjor, första gången jag rider ut utan jacka på flera månader!

Nu sitter jag i bilen påväg till Skara, Madde skall provrida samma häst hon prövade för någon vecka sedan. Skillnaden denna gången är att Ulf är med samt Pierre. :)

Pompay låg och stekte i hagen förut när jag kom till stallet. Såg himla skönt att ligga där med slutna ögon i solen, var rätt sugen på att joina. ;) Plockade av honom täcket och Linn tog av Sessan täcket, så nu är båda hästarna nakenfisar! Hästar måste få vara hästar ;)

Scott hade det gott i solen förra våren :)

Kommentarer
Postat av: Julia - tävling på bloggen i samarbete med CF hästshop

Jag red i kortärmat för första gången häromdagen!

2012-03-13 @ 23:45:36
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0