Skön kväll

Haft en riktigt kul och mysig kväll med goa vänner! Därav halvkass update ;)

Idag (igår) trimmade jag Pompe lite i paddocken. Hade lite travbommar på böjt spår som jag red serpentinbågar över. (HÄR hittar ni den övningen). Pompay var H E M S K, haha, sämsta känslan inför imorgon! MEN det skall jag inte fokusera på, utan imorgon är det tävling som gäller, woho :D

Sessan red Elin, det gick finfint. Hon såg bra ut i vänstervarvet, där hon tjaffsar mycket med mig. Allt arbete måste alltså gett lite resultat :) Vi avslutade passet med årets första "dopp" i sjön! Vi travade lite längs strandkanten, precis i vattenbryner. Sommarkänsla med bad och en värmande sol i ryggen. Red för övrigt i endast en långärmad t-shirt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0