Hoppning!

Fick ett samtal förut om att hoppträningen var inställd, Ulf var sjuk! :( Fetaste oturen då jag gärna hade haft denna träningen innan lördag. Jag och Madde samt eventuellt någon mer åker upp och hoppar ändå. Blir dock inte samma sak som när Ulf tränar... ;)

Var och inhandlade lite grejer förut, saker och ting har en tendens att få ben och springa iväg i vårt stall. Om det beror på att jag är slarvig eller att andra "lånar" har jag ingen aning om, haha! Hoppas på det förstnämnda men tror mer på det sistnämnda. ;)

Nu skall jag dra, vi hörs ikväll! Tvingar nog Madde att filma, så lägger upp film ikväll! :)

Pannlampa, benreflexer, mankniv (2 st) och hästgodis till världens bästa hästar!

Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

sv: okej, för hur mycket? om man vill ha en hel bloggdesign med header, design, meny o.s.v.? :)

2012-03-07 @ 17:52:38
URL: http://irishqween.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0