Galen hest

Lång dag på APLen, dock rätt lugn :) Hade först en tråkig hopplektion, inte värt att dela med mig utav övningarna då det var riiiiiktigt tråkigt. Haha! Vi dissikerade även hästben, euw... Jag kollade mest på samt solade, tyckte att det var lite äckligt ;)

Nu skall jag bort till Sessan, skall pröva kimblewicket på henne och se om hon drar lika mycket på det i hoppningen som på det vanliga. Spännande! Utvärdering kommer ikväll ;)

Slänger upp lite filmer från hoppningen sedan, hade en galen Mulle ;)

Mulleberry | Oldenburger | 2003 | First Bride - Garitchou AA

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: tack! :) Jo det har jag, kan skicka dem snart så lär du ha dem ikväll :)

2012-03-13 @ 18:53:57
URL: http://jennifergingtorp.blogg.se/
Postat av: Annina

vad gullig han e!

2012-03-14 @ 07:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0