Frågor och svar

Lisa om Ridit på en älg idag!
Är inte det en ridskolehäst? Varför red du honom? :)

Jo, det stämmer! På måndagar utför jag min praktik på ridklubben, då rider vi hästarna så att de får lite annan ridning än lektionsridning. :)


Matilda om Om Princess!
så du ska ha henne hela tiden nu då? :

Ja, så länge det går!

Lovis om Bloggtävling!
Älskar din header! Har du gjort den själv? :)

Ja! Är ni intresserade av att beställa en är det bara att maila. [email protected]

Annina <3 om Helt slut
gullig bild! 
men undrar om du äger Sessan? elr bara Pompay? 
vem tävlar du med och kan du göra ett shema på när du tävlar så kanske vi ses :)

Jag äger ingen utav dem, de har samma ägare, jag bara rider, tränar, tävlar och har kul med dem! ;) Tanken är att jag skall tävla båda, framförallt Pompay.
11 mars - Kungsbacka
18 mars - Borås
1 april - Mark
9 April - Bollebygd




Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

Söker personer som kan lägga lite åsikter på min blogg och om det är någonting som saknas i den, skulle vara roligt om du ville hjälpa till. Har en pågående tävling också som kanske intresserar! Kram på förhand.

2012-03-09 @ 19:09:06
URL: http://hnny.blogg.se/
Postat av: Sara

hejsan!

har precis börjat läsa din blogg och tycker att du är skriver intressanta och bra inlägg. Ett stort + är att du har så sjukt fina hästar :) dig kommer jag följa i framtiden!

2012-03-09 @ 21:32:55
Postat av: Carro

Asso är helt kär i din ponny, båda två är superfina men pompay är sjukt cool! Hur får du honom att blänka så mycket? :D

2012-03-11 @ 10:51:13
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0