Veckoplanering v.24

P=Pompay | S=Sessan | H=Hampus

Denna veckan ligger fokus på att sätta igång med lite högre press på Pompay, Sessan ska fortsätta jobba med lite låg och avslappnad form och Hampus ska mest ha en go vecka med massa posetiv energi! Sedan jobbar jag mycket med dem utanför ridbanan för att behålla lite extra motivation, hästarna gillar att gå i skogen!

Måndag:
P: Längre uteritt, skritt/trav/galopp ca 45min-60min
S: Samma som Pompay
H: Skrittrunda

Tisdag:
P: Markarbete, upphöjda travbommar, galoppbommar bland annat.
S: Dressyr
H: Uteritt eller Vila, beror lite på om Pierre ska behandla honom.

Onsdag:
P: Hoppträning
S: Uteritt, längre runda med skritt/trav/galopp
H: Markarbete i PD

Torsdag:
P: Klättring
S: Klättring
H: Klättring eller vila beroende på hur han går på Tisdagen.

Fredag:
P: Trimma
S: Uteritt
H: Skrittas

Lördag:
P: Tävling LC & LB
S: Tävling LC & LB
H: Tävling LC & LB

Söndag:
P: Skrittas
S: Skrittas
H: Skrittas
(OM jag hinner bli det uteritter, men är funkis på storhäst KMet så räknar inte med det)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0