Tight!


Galet vad tight det kommer bli mellan starterna på Lördag! Startar Hampus först, 14 starter + ärevarv/höjning efter det ska Pompe hoppa. Så där blir det ganska lugnt - såvida jag inte ska rida ärevarv... 

Efter det är det LBn, som blir lite körigare. Efter att ha hoppat Pompe i LCn, är det direkt upp på Hampus igen, startar som nummer 3, och sedan har jag 10 starter på mig att rida och hoppa fram Sessan. Sedan ska ju Pompe hoppas med, och efter att ha hoppat Sessan har jag 10 starter + prisutdelning/höjning på mig att rida fram Pompe. Då ska jag även hinna byta sadel och grejer eftersom de för tillfället delar sadel. 

Efter det har jag bara en start kvar på Sessan, LAn och där har jag lite mer gott om tid :) 

För att sammanfatta denna cirkusen kan jag ju säga att Madde kommer få vara jävligt närvarande - haha! Och i LBn  får nog Sessan faktiskt ha sin gamla sadel på sig, en gång är ju inte livshotande och jag har inte känt jättestor skillnad på henne i ridningen. Egentligen passar den nya sadeln mig bättre, så jag får lida mest isåfall :) För isåfall, kan ju Madde rida fram Pompay medan jag hoppar Sessan, hade vart rätt skönt kan jag medge. 

Synd att det inte kunde ha varit lite mer starter, vill gärna ha en lugn och fin uppvärmning... Jaja, det löser sig! 




Foto: Matilda Sjöberg


Kommentarer
Postat av: Matilda

Fotograf till två nedersta bilder, moi ;)

2012-06-15 @ 00:11:12
Postat av: LinnD

Hej! kan jag hänga med dig och Elin ut idag och rida? :)

Svar: Absolut :)
Fanny Kargede

2012-06-15 @ 09:27:39
URL: http://linndelwer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0