Svar på fråga


söt! vad har du för grimskaft? :) kan du inte förklara vad den är bra för/varför du använder den, vart man kan köpa den osv. ??? :D de skulle vara kul att läsa om för många av dina läsare tror jag ! :D

Helt ärligt vet jag inte vad det är bra för egetligen. Stallägaren hängde det där förra sommaren, och ja, jag använder det när jag står utomhus. Det är dels bra för att hästarna ändå får lite svängrum och till exempel kan beta lite gräs från marken utan att man behöver ha något långt hängande grimmskaft, utan detta krullar ju ihop sig. Som en telefonsladd! Sedan är det säkerhetshake på det, vilket jag föredrar och tillsist så verkar det hållbart. Har iallafall inte gått sönder än och säkerligen har någon häst slängt sig i det.

Har ingen aning om vart det är köpt :)

image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0