Sant eller falskt - rätta svaren


Det var många som var ganska nära att få alla rätt, men närmast var Sanna Altesson (tyvärr utan blogg?) och Mysan Carlsson på 4 rätt! :) 



och 



Här har ni de rätta svaren! 

x Jag har varit och provridit en storhäst nu i helgen. - FALSKT

x Jag har en bloggtävling på G. - SANT - kul va!? :) 

x Jag är ofta väldigt ofokuserad. - FALSKT - när det väl gäller är det 100% fokus på rätt sak. 

x Jag tar inte skolan på lika stort allvar längre. - SANT - helt tappat motivering, och jag gör ju vad jag ska osv och ligger på betyg B i genomsnitt, så väldigt dåligt går det inte ;) 

x Jag ska starta 4 hästar nästa helg, varav en är storhäst.
SANT! - HA, det trodde ni inte va? Mer om det i ett annat inlägg ;) 

x Jag tycker att fotbolls EM är överskattat. - FALSKT - Jag är EM beroende, EM appen är hemladdad och har även sett alla matcher utom en! (Kollade på Kapten Röd istället) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0