Rubrik

 
Hello! 
 
Var lite effektiv igår och skrev av mig lite, två mastiga åsiktsinlägg kom till liv och ett kommer faktiskt upp redan idag. Det andra får chilla en stund i utkast ;) 
 
Idag är det storbad på G! Både S och P behöver en rejäl omgång med slangen, grönsåpan och svampen nu när de gått ute dygnet runt ett tag och blivit riktigt skitiga. VET att det tar bort skyddande insektsgrejer blablabla men jag lovar er, det är nödvändigt... Dessutom är grönsåpa bra emot fästingar har jag hört! :) 
 
Förutom det så ska mina fina få ett litet markarbetes/ lätt hoppass i paddocken också. Det är ju igång även om de vilat 5 dagar, men en liten wakeup innan Lördag får det bli. Lite markbommar och något hinder som jag höjer upp litet det sista. Avslutar som vanligt med en liten skogsslinga. ;) 
 
Och just det, ska även länka den om ställde mest frågor i frågestunden. Det inlägget kommer upp i eftermiddag. :) 
 
Ciao! 
 
Älskar denna bilden! :') 

Kommentarer
Postat av: Mysan Carlsson

Så sjukt fin bild!

2012-06-28 @ 11:24:50
URL: http://mysancarlsson.blogg.se
Postat av: Emma

ÅÅÅHH VAD FIN!! *.*
Det finns ingen möjlighet att han är till salu?? hehehe ;)

Svar: Allt är till salu till rätt pris i guess ;) haha
Fanny Kargede

2012-06-30 @ 03:46:38
URL: http://emmawiiberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0